Organizator: Grupa MTP

Nowy termin Poznań Game Arena

Podziel się

Tegoroczna edycja targów PGA zostaje przełożona na 2021 rok.

Od 17 października Miasto Poznań oraz powiat poznański znajdą się w tzw. czerwonej strefie. Jest to jednoznaczne z zakazem działalności związanej z organizacją, promocją i zarządzaniem takimi wydarzeniami jak targi, wystawy, konferencje i eventy. W następstwie decyzji władz centralnych i w porozumieniu z przedstawicielami branży gier, nowych technologii i rozrywki multimedialnej, Zarząd Grupy MTP zadecydował o przełożeniu targów Poznań Game Arena na 2021 rok.

Jako organizator dołożyliśmy wszelkich starań, aby tegoroczna edycja PGA odbyła się
w tradycyjnym kształcie. I do samego końca wierzyliśmy, że będzie nam dane spotkać się przy okazji corocznego święta gamingu i nowych technologii. Okres, jaki dzieli nas od przyszłorocznej edycji wydarzenia, obiecujemy jednak wykorzystać na przygotowanie jeszcze atrakcyjniejszej imprezy, która zrekompensuje nam wszystkim tegoroczną rozłąkę.

Do zobaczenia w 2021 roku!

Zespół organizacyjny targów Poznań Game Arena

Co z biletami?

Wszystkie zakupione bilety zachowują ważność i mogą zostać wykorzystane w nowym terminie targów. Jeśli zdecydujecie się Państwo zwrócić bilet prosimy o kontakt z oficjalną platformą sprzedaży biletów ToBilet.pl na adres e-mail: info@tobilet.pl do dnia 31 października 2020 roku. Posiadane przez Państwa bilety można także wymienić na voucher do wykorzystania na dowolne wydarzenie sprzedawane poprzez stronę www.tobilet.pl lub na KOD rabatowy na gadżety z kolekcji PGA 2020. Jeśli zdecydujecie się Państwo na wymianę na voucher lub KOD rabatowy na gadżety prosimy o kontakt zwroty na adres: info@tobilet.pl w terminie do 31 października 2020 r.

Jednocześnie pragniemy poinformować, że w związku z wejściem w życie nowych przepisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) zwanej „tarczą antykryzysową” termin do zwrotu wpłaconych przez Państwa środków został wydłużony do 180 dni. Zgodnie z art. 15zp ust. 1 przytoczonej ustawy: „Przedsiębiorca prowadzący działalność związaną z organizacją wystaw i kongresów, w tym z udostępnianie pomieszczeń i powierzchni na imprezy targowe, szkolenia, konferencje lub egzaminy, a także prowadzący działalność kulturalną, rozrywkową, rekreacyjną i sportową lub organizujący wystawy tematyczne lub imprezy plenerowe w przypadku rozwiązania umowy z klientem, w tym na świadczenie usług dodatkowych związanych z udostępnieniem powierzchni lub pomieszczeń, które to rozwiązanie umowy pozostaje w bezpośrednim związku z negatywnymi skutkami COVID-19, jest zobowiązany zwrócić wpłacone mu przez klienta środki w terminie 180 dni od dnia skutecznego rozwiązania umowy.”

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.