Losy YouTuberów w rękach… TVN?

Blow czy Stuu to znani gamingowi YouTuberzy, których od lat możecie spotkać na Poznań Gamie Arena. Możliwe jednak, że już niebawem zobaczycie ich także pod logiem TVN.

Ze szklanych ekranów TVN na YouTube

Czyli jak sprytnie wykorzystać trend nowych mediów i moc słynnych influencerów.

Znani gamingowi vlogerzy, którzy chętnie stremują swoje przygody na YouTube stali się nowymi idolami młodzieży. Tak jak kiedyś każdy marzył o spotkaniu gwiazd popularnych filmów i seriali telewizyjnych, tak teraz westchnienia przeniosły się do sław internetowych filmików. TVN najwidoczniej zauważył, że kanały na YT to żyła złota. Ta jedna z największych grup medialnych w Polsce kupiła spółkę Gamellon, która jest operatorem sieci partnerskich 100 znanych vlogerów.

Dla grupy TVN to dostęp do 19 milionów młodych, zaangażowanych i aktywnych odbiorców. Parę miesięcy temu TVN i stworzony przez tę grupę TVN Emotion Studio, rozpoczęło produkcję i dystrybucję treści cyfrowych. Teraz dostali szerokie pole do wykorzystania swojej oferty!

Co to oznacza? Więcej reklam? Więcej propagandy? Mniejsza niezależność YouTuberów? Jak znamy życie, to będzie raczej na odwrót. Liczymy na to, że YouTuberzy, wspierani przez TVN, pokażą telewizji jak robić rozrywkę XXI wieku.

 


Wstecz