Hama i jego sprytne rozwiązania

Udział w Poznań Game Arena to niepowtarzalna okazja do przetestowania akcesoriów z zakresu multimediów i telekomunikacji.

Pasjonaci nowinek technologicznych będą mieli możliwość zaznajomienia się z bogatą ofertą produktów niemieckiego producenta HAMA, którego stoisko znajdziecie w pawilonie 7A. Dodamy tylko, że firma HAMA ponownie ufundowała nagrody w konkursie: 1 dzień, 1 konkurs, szczegółów na ten temat szukajcie na naszych stronach.


O firmie.

Z ofertą 18.000 produktów Hama jest wiodącym specjalistą w dziedzinie akcesoriów zatrudniając około 2500 pracowników na całym świecie.

Tylko w siedzibie firmy w Monheim, w Niemczech pracuje ponad 1500 osób z dużym osobistym zaangażowaniem w sukcesy przedsiębiorstwa. Działania centrali wspierane są przez liczne filie oraz partnerów handlowych w całej Europie, gdzie zatrudnionych jest okolo 800 pracowników. W ten sposób Hama jest obecna na światowych rynkach ze swoimi wysokiej jakości produktami i kompetentna obsługa.

Milowym krokiem w procesie podboju rynków wschodnich było otwarcie w roku 2000 nowego oddziału Hama w Polsce. Hama Polska została utworzona 01.10.2000 w stolicy Wielkopolski – Poznaniu. Rozwijając dystrybucję akcesoriów w całym kraju Hama odnotowała liczne sukcesy, konsekwentnie budując swój prestiż i markę. Dzięki poświęceniu i wielkiemu zaangażowaniu swoich pracowników Hama rozrosła się, zmieniając swój profil z małej, zatrudniającej kilka osób firmy, na firmę średnią z dużymi perspektywami na przyszłość.

Hama Polska posiada w swojej aktualnej ofercie ponad 4. 000 produktów, gwarantując jednocześnie ich wysoką jakość oraz różnorodność.

Polityka asortymentowa Hama Polska polega na wprowadzaniu na rynek najnowszych światowych trendów i utrzymaniu pełnej dostępności produktów. Ciągły kontakt z pasjonatami techniki, użytkownikami PC, GSM, fotografikami pozwala nam na wyczucie potrzeb naszych klientów.

Hama zyskała swój wysoki prestiż wśród klientów jednak nie tylko dzięki szerokiej palecie oferowanych produktów ale również dzięki stworzeniu zaawansowanego i sprawnego systemu opieki nad klientem. System ten pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów zarówno współpracujących z nami wielkich sieci handlowych, jak również mniejszych partnerów handlowych.
Do naszych najważniejszych klientów należą przede wszystkim duże sieci hipermarketów, takich jak: MediaMarkt, Saturn, Carefour, Auchan, Tesco, Avans, ElectroWord, Selgros i Macro. Nie zapominamy również o innych partnerach handlowych, oferując równie wysoką jakość naszych usług i towarów.

Do najważniejszych zalet firmy Hama Polska można zaliczyć:

·  Przede wszystkim marka

Dobrze rozpoznawana marka i znak handlowy to podstawa! Akcesoria Hama zyskały już swoich zwolenników w całej Europie i na świecie, o czym może świadczyć choćby liczba wielu przedstawicielstw Hama rozsianych po wszystkich kontynentach.

·  Po drugie – różnorodny asortyment

Spełnianie nawet najbardziej wyszukanych życzeń klientów w dziedzinie akcesoriów jest dla nas prawdziwą przyjemnością oraz ambicją!

·  Po trzecie – Sprawnie działający serwis

to najsilniejszy dział w naszej firmie, który tworzy serce całego systemu opieki nad klientem. Błyskawiczna reakcja na zamówienia, opieka i zaangażowanie handlowców pracujących w terenie to z pewnością zalety pozwalające uzyskać miano nowoczesnej firmy na miarę XXI wieku.

·  Po czwarte – System Hot-Line

to najmłodsza komórka w naszej firmie, jednak z wielkimi widokami na przyszłość. Już w chwili obecnej system informacji Hot-Line pozwala naszym klientom w bezpośrednim kontakcie z serwisantem na uzyskanie najważniejszych informacji o produkcie oraz doborze odpowiednich akcesoriów.

·  Po piąte – magazyn - solidny fundament firmy!

Hama Polska posiada obecnie magazyn o powierzchni 1700 m², mieszczący ponad 2000 palet, dokonując wysyłki ponad 5 tyś. produktów dziennie, a dzięki dwuzmianowemu systemowi pracy możemy szybko i sprawnie realizować wszystkie zamówienia.

Po złożeniu tych wszystkich elementów w jedną całość wyłania się obraz firmy nowoczesnej, sprawnie działającej, przyjaznej klientom, która dostosowuje się w każdym względzie do ich potrzeb oraz firmy o przejrzystych strukturach, co gwarantuje dużą wydajność pracy.

Wstecz