Poznaliśmy zwycięzców Game Jamu organizowanego przez Fundację Indie Games Polska, Game Industry Conference oraz PolskiGamedev.pl
Kilkudniowe wyzwanie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. W Game Jamie wzięło udział 873 uczestników, w tym 369 zespołów. Do projektu #ZostanWDomuRobGry zgłoszono aż 260 gier, dlatego jury oceniające przygotowane prace miało niełatwy orzech do zgryzienia. Sporą popularnością cieszyły się także materiały edukacyjne przygotowane przez organizatorów. Przypomnijmy, że wszyscy zainteresowani tematem tworzenia gier, a przede wszystkim uczestnicy game jamu, mogli do woli korzystać z bogatej bazy filmików, tutoriali, które miały być wsparciem przy powstawaniu gier. Jak podał PolskiGamedev.pl tutoriale zostały obejrzane aż 12 000 razy! Możemy zatem przypuszczać, że swoje pierwsze kroki w nauce game devu postawili nie tylko uczestnicy konkursu.
To, co jednak najważniejsze to laureaci. Poznajcie zatem najlepsze gry, jakie przygotowali uczestnicy. Pierwsze miejsce w kategorii “profesjonaliści” zajęli Magdalena Dziwisz i Wojciech Pietrowski, a więc autorzy Werbli Odbudowy.
W kategorii “pozostali” bezkonkurencyjny okazał się Orbital od Wild Boar Studio i Damn Dog.
A wśród tytułów stworzonych przez uczniów i studentów triumfowało Our Little Restoration od zespołu Wizarding Tower.
Nie zabrakło również wyróżnień. Poznań Game Arena jako jeden patronów projektu postanowiła wyróżnić aż pięć zespołów, fundując bilety na tegoroczny VIP DAY. Są to: Aceout, bigTINYGames, EGID Studio, Bakłażan team i No joy boys. GiC nagrodził zaś wejściówkami Bro-Team, bigTINYGames oraz Krasnoludy.Warszawska Szkoła Filmowa oferuje młodym autorom Our Little Restoration bezpłatny udział w dowolnych zajęciach, warsztatach i masterclassach na kierunku “tworzenie gier wideo” (w roku akademickim 2020/2021) oraz zestaw gadżetów. Digital Dragons sprezentowało wejściówki na tegoroczną edycję mchom i porostom, których Pomroka ujęła jury ponurym klimatem. Z kolei Emil Leszczyński, prezes SimFabric zobowiązał się nie tylko ufundować Olaste Team kolejnego Nintendo Switcha, ale i… podjąć ze studiem współpracę. Leszczyński chce sfinansować produkcję reGrow.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Wymagane
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Statystyczne pliki cookie pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na naszej stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu wyświetlania reklam, które są dopasowane, istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.
Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.
Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.
Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.
Polityka prywatności